wtorek, 6 sierpnia 2013

ZAWIESZENIE

Tak, dobrze czytacie. Zawieszam bloga. Do odwołania. I jest to decyzja ostateczna.
Co mam napisać?
Jestem zmęczona. Za bardzo zmęczona tym wszystkim, co się dzieje... Temu się nie podoba to, temu się nie podoba tamto... A ten by chciał tych.
Tak, jebnę cały plan tylko po to, by kogoś zadowolić.
A co ja się będę rozpisywać... Tu macie wszystko wyjaśnione.


Jeśli macie pytania - nie piszcie tutaj. Oficjalnie kończę z bloggerem, nie będę tu zaglądać tak długo, aż nie wrócę do pisania rozdziałów. Więc nawet, jeśli będziecie tu pisać, ja nie odpowiem. Nie będę wiedziała, że tu mi piszecie. Więc proszę, żeby nie było nieporozumień, piszcie mi na fanpejdżu czy na gg.

Sayonara

5 komentarzy:

  1. Renee odchodzi! O kurwa to pierwsza oznaka końca świata! Ruszać dupska i spierdzielać jak najdalej! Renee ;_; Sayonara. Wszyscy będą tęsknić!

    Niezadowolna
    *Shaila Black*

    OdpowiedzUsuń
  2. Smutna * .. nie mów ,że jesteś niezadowolona bo te blogi są świetne więc jedyne co to możemy być smutni.. Renee ma prawo .. to jej wybór a my możemy tylko siedzieć i patrzeć jak przez nasze zachcianki takie zajebiste blogi padają :) Renee po prostu musi odpocząć .. Ja rozumiem nie wiem jak inni ..

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo, iż nie komentowałam za często, to jednak czytałam. Szkoda, no szkoda. Mam nadzieję, że szybko wrócisz do nas ! :3
    Sayonara ;** *macha na pożegnanie* Niech cię jeszcze kiedyś wiatry do nas i pisania przywieją ! :3
    ~Shina :*

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda że nie napisałaś kolejnych rozdziałów.Niesamowite jest tak fajne że czytam i czytam. Blog super.http://nowa-era-ft.blogspot.com/ to adres mojego bloga byłabym zaszczycona gdybyś weszła :) .

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zostawiaj nas!!!!!PROSZĘ!!!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.