niedziela, 28 kwietnia 2013

Dzisiaj rozdziała niet! Znaczy, będzie. Ale później.
Teraz z samego rańca chcę wam zaspamić czymś, co sprawiło, że jak tylko zobaczyłam TO, aż spadłam z wrażenia.
Soł...
Nie przeciągając...
Spójrzcie sami...
Co sprawiło...
Że nie mogłam z rańca normalnie funkcjonować...

Bickslow : Dnia wczorajszego liczba wyświetleń danego dnia przekroczyła magiczną granicę liczby 1000. 1044 wyświetleń w ciągu jednego dnia! Tego to się Ren~chan nie spodziewała...
Chciałam wam kasztanki moje kochane podziękować za to.
Przez tą magiczną liczbę, która przebiła się przez tąże granicę, moje życie nie będzie już nigdy takie samo *^*
To co, teraz startujemy do 2000 ? xD

9 komentarzy:

  1. W pełni sobie zasłużyłaś :) Teraz do 2000, jak już powiedziałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Loool O.o Pozazdrościć ; c A ile KOMENTARZY !!! *mdleje*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie! zasłużyłaś sobie! ;*
    Napiszę to również tutaj.. ekhem ekhem.. jesteś wyjątkowa jak mleczyk z 'epoki lodowcowej'! ^^
    Mam nadzieję, że i za niedługo pochwalisz się 2000 odsłonami >.<
    Buzia Mordko ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Do 2 tysięcy! ^^
    Czas start! :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Hah, aż nie wiem co napisać xD Świętujemy! Otwieramy cristala, co go trzymałam na takie specjalne okazje ^.^ Choć taki wynik jest oczywisty, w końcu odwalasz kawał dobrej roboty w swoich blogach i każdy z niecierpliwością chce to przeczytać! A teraz dobijamy do dwójki z przodu :D Gratulacje kochana :*** (otwiera szampana, korek z hukiem strzela w powietrze, wszyscy się cieszą i krzyczą "brawo Renee-chan" xD)

    OdpowiedzUsuń
  6. hym... A jak bym odświeżała i włączała stronę przez cały dzień to ile by było wejść ? xD

    OdpowiedzUsuń
  7. no kochana *otwiera szampana* gratulacje!!
    teraz lecimy na 2000, a później podniesiemy stawkę :D
    Jeszcze raz gratulujemy i czekam na rozdział :****

    OdpowiedzUsuń
  8. Waaaaa~! *3*
    Gratuluję ci kochana. :3
    Ale tego by się mogło spodziewać. xD
    Teraz dobijemy do 2000. ~(*c*)~
    To świętujemy. *przynosi czekoladę,żelki i najlepszą herbatę*
    Herbata musi być *^*
    To tylko sukcesów życzyć ;D
    Pozdrawiam cię.
    ~Redfox

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje, Ren-chan!
    W sumie, nie dziwię się, Twój blog jest naprawdę megaa!
    Oby tak dalej! ;3

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.