środa, 5 grudnia 2012

10 000

Tak paczę...
Bickslow : Patrzę...
Paczę sobie i widzę 10 000 wejść na mojego bloga ~ ! Trochę mnie to ucieszyło, chociaż nie lubię patrzeć na liczby :) Kto czyta i komu zależy ten skomentuje i wszyscy są szczęśliwi ~ !
Bickslow : Choć jak mało komentarzy to się nasza Renia smuci.
I z tej okazji chciałam wrzucić tu parę AMV z Fairy Tail, moim zdaniem po prostu epickich. Chciałam też wszystkim podziękować za całe wsparcie i cierpliwość do mnie. Cały ten czas na blogu z wami był wspaniały ~ !
Miłego oglądania ~ !


~*~


~*~


~*~


~*~

I coś spoza Fairy Tail (na tym płakałam jak dziecko ;( )


~*~

I na koniec... ~ !
Caramelldansen ~ !

4 komentarze:

  1. Ja tam się wcale nie dziwie, że masz tyle wejść :P Twój blog z pewnością zasługuje na tyle i na jeszcze więcej wejść :) Filmiki niestety obejrze później bo teraz po prostu nie mogę :( Znam ostatni, oblukałam szybko pierwszy - musze przyznać że nie lubie AMV ale jest wykonany...no pełna profeska xD
    Gratuluje 10,000 na liczniku i życze o wiele wiele więcej w najbliższym czasie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że przeszłaś magiczną liczbę wyswietleń :) A te AMV są super :D Czekam z niecierpliwością na rozdział :*


    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten pierwszy AMV jest BOSKI! *ślini się*
    Gratulacje! Zobaczysz, dobijesz jeszcze do 50 tysięcy! ;3
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.