piątek, 10 stycznia 2014

To już jest koniec, nie ma już nic, Jesteśmy wolni, możemy iść.

I tak oto w akompaniamencie tejże jakże pasującej do sytuacji piosenki INFORMUJĘ iż...


To już jest koniec, nie ma już nic,
Jesteśmy wolni, możemy iść.
To już jest koniec, możemy iść,
Jesteśmy wolni, bo nie ma już nic.


Wybaczcie mię kasztanki moje, jednakże koniec jest to bloga zarówno tego, jak i Innego Świata Wróżek.

Pierwotnie informację o tym zamieściłam na FB, jednakże na gg poinformowano mnie, iż nie wszyscy w to wierzą, albowiem na FB nie zaglądają, toteż zmusiłam się by przybyć w te dno internetu stworzone przeze mnie, by poinformować was osobiście, że zamykam oba blogi.

Powód? Skopiuję po prostu to, co napisałam na FB :)


"*Fanfary*
Cóż, ano Renia wychodzi z ważną niezwykle informejszyn, a mianowicie...
It's the end of blogi!
Wybaczcie mi kasztanki moje kochane, ale nie czuję się w stanie pisać dalej tych blogów. A wszystko to dzięki jakże "pięknem" fanservice'owi, który tak nieudolnie zastępuje w mandze fabułę ._. Choć kiedyś wielbiłam Gajeela, Bickslowa, to jednak wizja, że tkwią oni w świecie pełnym braku sensu, głębi, treści, fabuły, a wszystko to w otoczce fanservice'u wykonanego przez Lucy/tudzież inną dziewoję z FT...
Nie mogę. Wybaczcie, sama wizja, nawet jeśli są tam Gajeel czy Bickslow, mnie odstrasza. Nie umiem już pisać o Feari Teiru, które dla mnie stało się...
Dnem.
I to nie jest jakiś mój wymysł, że zastój twórczy itd... Bo przed książką umiem usiąść i zacząć pisać, nie czuję żadnego wstrętu.
A jak zmuszam się do pisania o tej nieudolnej gildii...
Jak wspomniałam, it's the end of blogi, ale nie skasuję ich. Jeśli ktoś na prawdę lubi Feari Teiru będzie mógł zajrzeć, poczytać, popłakać, pośmiać się... A jeśli kiedyś Feari Teiru zyska znowu w moich oczach, choć nie wiem jakim cudem...

(...) W związku z tym przestaję również czytać blogi o Feari Teiru. Bohaterowie mi zbrzydli po 
prostu i nawet, jeśli ktoś stworzył taką piękną historię, to mając tych ludzi przed oczami...
Nie mogę po prostu 

Wybaczcie mi Yasha~chan, Animka~chan, Sunna~chan, Jenny~chan i inne kasztanki moje kochane  Ale ja już nie wyrabiam."


Myślę, że wszystko zostało wyjaśnione i nikt nie ma pytań... Bo pytań typu "kiedy wrócisz do pisania" nie przyjmę za bardzo. Powód macie wypisane nieco wyżej :3


Teoretycznie Renia powinna mieć teraz więcej czasy na książkę. W praktyce - więcej czasu na gry ;_;

No nic, to tyle :) Koniec blogów... Dziwnie się trochę z tym czuję... Taka... Wolność? Nie wiem, nie umiem tego określić D: Ale nie żałuję.


Jeśli nadal ktoś ma do mnie jakiekolwiek pytania, kierujcie je na :
mail ~ fairylove@o2.pl

FB ~ https://www.facebook.com/Jakubowska.Renata
gg ~ 7276522


Buzia, Kasztanki ~ ;*

5 komentarzy:

  1. Nie wiem co napisać.. ehh.. trochę mi przykro, bo piszesz, oh pardon.. pisałaś znakomicie oba blogi. Świetnie je prowadziłaś :)
    Mam nadzieję, że przeczytam jeszcze coś Twojej twórczości.. czyli książkę ;)
    Ale wracając.. nikt nie powinien Ci mieć tego za złe, przynajmniej ja nie mam ;* więc jak ktoś będzie coś źle gadał, to powiedz, bo patelnia i inne narzędzia już czekają ^^
    Sama mam już wątpliwości co do FT, ale cóż.. bloga póki co nie porzucam xD nie mam serca, ale cierpię na brak weny i czasu ;P

    W każdym razie.. życzę Ci powodzenia w pisaniu książki, a co do FT.. może kiedyś jeszcze Ci się odmieni ^^ 'kobieta zmienną jest' - pamiętaj ^^

    Trzymaj się ciepło Kochana ;*
    Ściskam baaardzo mocno i całuję ;* <3 Nigdy o Tobie nie zapomnę ;*
    Animka - chan ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ser ma do powiedzenia tylko jedną rzecz: T.T bez Ciebie to już nie będzie to samo *zalewa się łzami, tworząc wokół siebie jeziorko*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja ci się nie dziwię Renuś :3 Z moim pierwszym blogiem mam tak samo jak ty, z drugim (mafią)... kiedyś fajnie było pisać coś zupełnie innego o FT, teraz jednak staram się postrzegać owych bohaterów jako zupełnie innych niż reprezentuje fanservisowy kanon. Nawet się udaje, lecz gdybym mogła zmienić czas pewnie napisałabym o tym normalną, nową historię z wymyślonymi przez siebie postaciami, a nie fanfikcion.
    "Zbrzydło mi to" - wyjęłaś mi to stwierdzenie z ust! Obecnie z trudem przychodzi mi nawet czytanie takich blogów...chyba, że historie nie są oparte na kanonie, z tym jakoś nie mam oporów, więc szczerze powiem smutno mi, że kończysz też i drugiego bloga, którego pokochałam chyba jeszcze mocniej niż tego, no ale co poradzić jak taka twoja wola :D Kiedyś myśląc o zakończeniu pisania blogów czuło się (pewnie ty też tak miałaś) smutek, teraz jest to ulgą.
    Co ważniejsze, z niecierpliwością czekam na książkę! :DDD I skoro to zapewne ostatni post na tym blogu, chcę ci podziękować za wszystkie rozdziały, które dostarczyły nam ogrom rozrywki i emocji :)))
    Ślę buziaki i ściskam mocno :D :***

    OdpowiedzUsuń
  5. No nie! :(
    Kolejna osoba przestaje pisać o FT bo anime zamienia się w ecchi... Zajebię Mashimę, do cholery -.- to wszystko jego wina :(
    A teraz skieruję się do wszystkich teraz już BYŁYCH fanów Fairy Tail:
    Dlaczego nie wierzycie? Dlaczego straciliście wiarę w Fairy Tail?! Dobrze, może i jest fanserwis, ale w anime wcale nie muszą tego pokazywać... Mogą zrobić cenzury. Jak kochacie Fairy Tail to musicie wierzyć! Wierzyć że będzie tylko lepiej, a nie gorzej... Ja wierzę w Fairy Tail... Kocham te anime :)
    To ono mi daje siłę, dzisiaj nawet poprosiłam koleżankę, żeby mi narysowała symbol na nadgarstku... ale to już inna historia xD
    Także jeśli to czytacie, to wiem, że te słowa nic pewnie nie dały, ale co mi tam... :)
    Pozdrawiam
    ~~Shelia!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.