poniedziałek, 17 września 2012

Ohayo ~ !

Ohayo, kasztanki ~ ! :)
Witam was na moim blogu. Jak nazwa sama z siebie wskazuje, będzie on poświęcony Natsu i Lucy z Fairy Tail. Mogą się pojawiać spojlery, więc o tym, w którym momencie anime rozgrywa się akcja tekstu, będę informować za każdym razem w notce przed rozdziałem.
Hmm, jednak nie będziemy się ciągle kręcić wokół Natsu i Lucy, czyż nie? :) W planach mam jeszcze parę innych paringów do opisania i obnażenia :] A jak ktoś zechce podesłać pomysł, pogadać o paringach, czy ogólnie wesprzeć mnie w moim tworzeniu, zapraszam serdecznie na maila : fairylove@o2.pl
A teraz, bez dalszych wstępów, zapraszam do pierwszego rozdziału opowiadania!
Ah, zapomniałabym. Wygląd bloga będzie się ciągle zmieniał, bowiem ciągle nad nim pracuję :) Jeśli ktoś ma jakieś cenne uwagi, pomysły lub cokolwiek, co byłoby w stanie zapewnić lepszą estetykę bloga, zapraszam na podanego wyżej maila :)

1 komentarz:

  1. Hej Reneé ^^ Moim zdaniem blog jest ok ^^ Chętnie go poczytam mimo że nie przepadam za opowiadaniami z Nalu, a mimo tego opowiadanie zapowiada się ciekawie ^^ Pewnie przekonałaś mnie do siebie tym że jesteś fanką Gavi ;) Ok ! Postanowione ! Od jutra zabieram się za czytanie tego bloga ( dziś mam zamiar skończyć jednego, więc wątpię że dam radę ;p) Jeśli lubisz komentarze to możesz na mnie liczyć i Bickslow też ^^ Na email nie napiszę, bo swój mam zawalony xD Mogę jednak napisać ci czasem coś na gg ^^ Ale to chyba dopiero jak będę na bieżąco :D Trzymam kciuki i życzę powodzenia w pisaniu ^^ ( Mam nadzieje że ten blog nie jest zakończony ;-;)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.